Dagen innan

Snart e det nyårsafton. Lämna detta år bakom sig å få börja ett nytt år. Som att skriva på ett blankt papper nästan. Jag hoppas verkligen att 2013 blir ett mkt bättre år än detta var. Bara massa skit som hände. Folk utgav sig för att vara vänner men när det verkligen gällde så var det bara massa skitsnack. Man vände ryggen till så stod dom där å stack den rakt in å vred om. Bröt även upp med en person som jag var fruktansvärt kär i men hade svårt att visa det så han orkade inte tillslut att kämpa med. Gick även i terapi för min ångest. Hjälpte faktiskt lite men den försvann tyvärr inte men fick en diagnos iaf. Så det var nåt lite positivt. Så 2012 var bara nästan skit. Hade lite roligt iaf. Fick gå på mina festivaler som jag ville å fick goda skratt me min bästa J. Så det var inte bara pina å plåga men tyvärr var 2012 fullt med negativa händelser. För många av dom. Men ska se framåt så jag hoppas på att 2013 blir ett år fullt av bra överraskningar å underbara upplevelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0